اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را تلافی می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل امروز پنجشنبه هشدار داد: در صورت اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا، به این اقدام متقابلاً پاسخ داده می شود.

اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را تلافی می کنیم

معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل در خصوص برخی اخبار درباره احتمال اخراج دیپلمات های کشورش از آمریکا به بهانه دخالت در انتخابات ریاست جمهور سوم نوامبر 2020 اظهار داشت: اگر دیپلمات های ما اخراج شوند، آمریکا با پاسخ شفافی از سوی ما روبرو خواهد شد.

ولادیمیر جباروف در این خصوص اضافه کرد: مسکو این اقدام آمریکا را تحمل نخواهد کرد. آنها باید بفهمند که اینگونه اقدامات چقدر نامطلوب هستند.

براساس گزارش دیروز چهارشنبه شبکه تلویزیونی بلومبرگ، دولت آمریکا یک بررسی اطلاعاتی درباره نقش ادعایی روسیه در نفوذ سایبری سولارویندز و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را به اتمام رسانده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، این دولت در نظر دارد اقدامی علیه دیپلمات های روسیه انجام دهد، به ویژه تحریم افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و آژانس های مرتبط با ادعاهای مداخله انتخاباتی.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54450

به "اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را تلافی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را تلافی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید