تعلیق و ابطال 51 پروانه استاندارد در لرستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل استاندار لرستان از تعلیق و ابطال 51 پروانه استاندارد در استان خبر داد.

تعلیق و ابطال 51 پروانه استاندارد در لرستان

مرضیه قنبریان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، 13 نشست کمیته علائم برگزار شد که 101 درخواست، مورد بررسی اعضای کمیته علائم قرار گرفت.

وی شرح داد: در این نشست ها، اعضای کمیته علائم با ابطال 10 پروانه استاندارد اجباری و 1 پروانه استاندارد تشویقی به دلیل عدول از شرایط استاندارد موافقت کردند.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی، 40 پروانه استاندارد هم به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، تعلیق شد.

قنبریان افزود: در خصوص استانداردسازی محصولات تولیدی استان، در مدت زمان یاد شده، شش پروانه استاندارد اجباری صادر شد که پروانه های صادر شده مربوط به صنایع غذایی و صنایع ساختمانی و معدنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، با تمدید شش پروانه استاندارد اجباری و 15 مورد رفع تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد هم موافقت شد.

گفتنی است کمیته علائم، کمیته ای است که وظیفه بررسی نهایی صلاحیت واحدهای تولیدی و خدماتی را در خصوص صدور پروانه استاندارد برای محصول خاص، تعلیق، رفع تعلیق، ابطال و صدور مجدد آن را بر عهده دارد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60533

به "تعلیق و ابطال 51 پروانه استاندارد در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق و ابطال 51 پروانه استاندارد در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید