توضیح ترامپ درباره انتها غیرمنتظره نشست با رهبر کره شمالی: همزمان با این نشست مهم، از مایکل کوهن، فردی دروغگو بازپرسی می کنند؛ شرم آور است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهوری آمریکا دلیل عجله برای پایان دادن به مذاکرات با رهبر کره شمالی را جلسه دادرسی وکیل پیشین خود که با این نشست همزمان شده بود، بیان نمود.

توضیح ترامپ درباره انتها غیرمنتظره نشست با رهبر کره شمالی: همزمان با این نشست مهم، از مایکل کوهن، فردی دروغگو بازپرسی می کنند؛ شرم آور است

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: هنگامی که دموکرات ها در یک دادرسی عمومی، درست زمانی که نشست هسته ای بسیار مهم با کره شمالی برگزار می شود، فردی دروغگو و فریبکار را مورد بازجوئی قرار می دهند، باید گفت که این موضوع جدیدی در سیاست آمریکاست و البته به تبع، مذاکرات به انتها خواهد رسید ... شرم آور است.

مایکل کوهن وکیل مشاور سابق ترامپ روز چهارشنبه گذشته در کمیسیون نظارتی مجلس نمایندگان مورد بازجوئی قرار گرفت و ترامپ وی را فردی فریبکار توصیف کرد که از درز ایمیل ها با هدف آسیب رساندن به هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی وی در در سال 2016 آگاه بود.

ترامپ روز پنج شنبه 28 فوریه در کنفرانس مطبوعاتی در ویتنام پس از نشست با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در واکنش به اظهارات کوهن گفت: او در شهادتهایش بسیار دروغ پردازی کرده اما در اینکه ما با روسیه همدستی و تبانی نکرده ایم، راست گفته است.

نشست دوم ترامپ و کیم در هانوی پایتخت ویتنام بدون حصول هیچ توافقی زودتر از زمان مقرر به انتها رسید و قرار است مذاکرات در زمان دیگری از سر گرفته شود.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17666

به "توضیح ترامپ درباره انتها غیرمنتظره نشست با رهبر کره شمالی: همزمان با این نشست مهم، از مایکل کوهن، فردی دروغگو بازپرسی می کنند؛ شرم آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح ترامپ درباره انتها غیرمنتظره نشست با رهبر کره شمالی: همزمان با این نشست مهم، از مایکل کوهن، فردی دروغگو بازپرسی می کنند؛ شرم آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید