تکلیف 3 استقلالی امروز معین می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از جمع افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند جواب آخرین نمونه برداری سه عضو باشگاه استقلال تا دو روز قبل مثبت بود.

تکلیف 3 استقلالی امروز معین می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان ها، فرزاد مجیدی یاری سرپرست و محمد کاظمی مدیر رسانه ای استقلال قرار است امروز مجدداً تست کرونا بدهند تا در صورتی که بهبود پیدا نموده باشند نامشان در لیست مسافران عربستان قرار بگیرد.

شانس دانشگر برای سفر بیشتر شد

محمد دانشگر که هفته هاست از جانب فرهاد مجیدی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفته است از جانب باشگاه موأخذه و جریمه شده است اما سرمربی تیم هنوز با حضور در اردوی تیمش و سر تمرین موافقت ننموده است. معمولاً بازیکنان خاطی بعد از جریمه توسط سرمربی بخشیده می شوند چون باشگاه برای بازیکن هزینه زیادی متحمل شده است اما مجیدی که از قبل از رفتار دانشگر ناراضی بود این بار سفت و سخت تر از همواره این مدافع را تنبیه نموده است تا در صورت بازگشت، احتمال ایجاد مشکل از جانب او به شدت کاهش پیدا کند. به نظر می رسد در آستانه سفر استقلال به عربستان با پادرمیانی بزرگترهای تیم مجیدی به دانشگر اجازه بدهد به اردوی استقلال برگردد و در حال حاضر شانس این بازیکن برای همراهی تیمش در سفر به عربستان بیشتر از روزهای گذشته شده است.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54172

به "تکلیف 3 استقلالی امروز معین می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف 3 استقلالی امروز معین می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید