جزئیات آتش سوزی گسترده در اهواز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی 100 نخل درخت در یکی از روستاهای اهواز و جلوگیری از آتش دریافت 700 نخل توسط آتش نشانان خبر داد

جزئیات آتش سوزی گسترده در اهواز

ابراهیم قنبری در مصاحبه با مهر اظهار کرد: ساعت 17 امروز وقوع آتش سوزی در روستای مگتوع (جاده اهواز خرمشهر، نزدیک ام الطمیر) به مرکز عملیات آتش نشانی اهواز گزارش شد.

وی اضافه کرد: 15 خودروی اطفای حریق و بیش از 60 نیرو در این عملیات سخت حضور داشتند؛ عملیات اطفای حریق در این روستا بیش از سه ساعت به طول انجامید.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی بیش از 100 درخت نخل شرح داد: در این عملیات از سرایت آتش به بیش از دو هزار هکتار اراضی کشاورزی و همچنین 700 نفر نخل جلوگیری شد.

قنبری خبر داد: در این عملیات همچنین از سرایت آتش به بیش از 30 هزار لیتر گازوئیل که جنب ایستگاه پمپاژ روستا قرار داشت نیز جلوگیری شد.

وی با اعلام پایان عملیات اطفای حریق گفت: گرما و آتش زدن اراضی کشاورزی عامل بروز این حادثه گسترده بود و از تمامی مردم به خصوص کشاورزان درخواست داریم که از آتش زدن نیزارها و اراضی کشاورزی خودداری کنند چون وزش باد باعث سرایت آتش به اماکن می شود.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57015

به "جزئیات آتش سوزی گسترده در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی گسترده در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید