خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بزد تربت جام شروع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشهد- خبرنگاران- مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بزد این شهرستان که یکی از طرح های مهم این منطقه می باشد، با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال شروع شد.

خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بزد تربت جام شروع شد

محسن عبداللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری نهایی از این پروژه مشکل آب آشامیدنی در هفت روستای بخش مرکزی تربت جام برطرف شده و آب شرب در این مناطق پایدار خواهد شد.

وی به آبرسانی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان اشاره نمود و ادامه داد: در حال حاضر 23 روستای این شهرستان زیرپوشش خدمات حوزه آب و فاضلاب نیستند که 9 روستا از این تعداد بیش از 20 خانوار جمعیت دارند.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت: طی هفته گذشته با افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی چشمه گل که برای آن افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده 2 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند که با بهره برداری نهایی از فاز دوم این پروژه 2 روستای دیگر نیز از آب آشامیدنی سالم برخودار خواهند شد.

وی اضافه کرد: در مدت اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مسائل حوزه آب شرب 10 روستای این شهرستان با همت خیران و نیکوکاران برطرف شد.

عبداللهی ادامه داد: سال جاری مشکل آب آشامیدنی 17 هزار نفر ساکنان 2 روستای مومن آباد و رباط سمنگان در بخش نصرآباد این شهرستان با هزینه 100 میلیارد ریال برطرف شد.

وی گفت: مشکل عمده کنونی آب شرب روستایی این شهرستان کمبود شدید اعتبارات برای ساخت خطوط انتقال، راه اندازی ایستگاههای پمپاژ و مخازن ذخیره سازی آب است.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام اضافه کرد: در حال حاضر به 15 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می گردد و مجتمع آبرسانی سومسرا در بخش نصرآباد یکی از مهمترین پروژه های در دست ساخت است که 50 میلیارد ریال برای اتمام این طرح از محل اعتبارات ملی پیش بینی شده و با اجرای آن هفت روستای این بخش از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

شبکه آب شرب روستایی در تربت جام 500 کیلومتر شبکه توزیع و 400 کیلومتر خط انتقال دارد.

مرکز شهرستان 240 هزار نفری تربت جام در 167 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.

تربت جام از شمال شرق هم مرز با کشور ترکمنستان و از مشرق نیز هم مرز با افغانستان است.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53252

به "خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بزد تربت جام شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بزد تربت جام شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید