خودم را تنهای تنها می بینم، بحران پرسپولیس در 20 سال بی سابقه است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی در گفت وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، با اشاره به پیروزی سرخپوشان مرکز مقابل گل گهر سیرجان و ادامه صدرنشینی گفت: عملکرد کادر فنی و بازیکنان در این شرایط، تحسین برانگیز است و بسیار خوشحالم که آنها توانستند جواب محبت همیشگی طرفداران را بدهند و برترین امتیازات را کسب نمایند. این حس خوبی که از تیم به جامعه تزریق می گردد، حاصل لطف خداوند و کوشش جانانه اعضای تیم است. ما هم در باشگاه برای برطرف موانع در جهت موفقیت های بیشتر می کوشیم.

خودم را تنهای تنها می بینم، بحران پرسپولیس در 20 سال بی سابقه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: کسب برد مقابل تیمی که به لحاظ فنی، عملکرد خوبی داشته، کار آسانی نبود اما یحیی گل محمدی و شاگردانش از پس این ماموریت مهم برآمدند. البته هنوز کارمان تمام نشده و معتقدم که پنج فینال سخت و حساس دیگر در پیش داریم که هر کدامش می تواند سرنوشت مان در این فصل را رقم بزند. حتی یک لحظه نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. خدا را شکر می کنم که بازیکنان و مربیان تیم، به خوبی شرایط را درک می نمایند و حس مشترکی برای رقم زدن افتخارات تازه دارند. این شرایط، هر هواداری را نسبت به آینده، دلگرم می نماید. من و همکارانم هم، مثل هواداران مشتاق کسب افتخارات بیشتری هستیم و اعضای تیم را تشویق می کنیم با سرعت زیادی به سمت قهرمانی حرکت نمایند.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توضیح داد: من اهل گلایه و شکایت نیستم و در این ماه ها که مدیریت در باشگاه را قبول کردم، این موضوع را نشان دادم که فردی خوشبین و آینده نگر باشم. می توانستم هر روز در رسانه ها به صحبت بپردازم اما معتقدم آدم هایی پیروز هستند که کار نمایند وگرنه با حرف زدن، کارها پیش نمی رود و هیچ اتفاقی هم رخ نمی دهد. صداقت، اخلاق، احترام به سایر تیم ها و شفافیت با هواداران، اصولی بوده که هرگز از آن عبور نکردم. همه حرف ها را در دل خودم نگه داشتم و می دانم که هواداران تیم فقط دوست دارند اخبار خوب بشنوند اما حالا شرایط به شکلی پیش رفته که من نگران آینده هستم و باید این نگرانی را با هواداران در میان بگذارم.

وی اضافه نمود: واقعیت این است که ما با مسائل اقتصادی گسترده ای روبرو شده ایم. من تا به حال، رک و رو راست حرف زدم و صادقانه کار کردم. نگذاشتم کسی متوجه مسائل گردد اما حالا شرایط کاملاً تغییر نموده و خودم را تنهای تنها می بینم. غیر از هواداران، هیچ نهاد و ارگانی از باشگاه پرسپولیس حمایت نمی نماید. ما با چند موضوع مختلف روبرو هستیم که انگار قرار نیست حل گردد. از یک سو، بدهی های گذشته مثل بدهی به کالدرون، خواکین، اینیگو والنسیا، ماریو بودیمیر و … بود و از طرف دیگر، بدهی های گسترده داخلی. تعداد زیادی از بازیکنان قدیمی، هنوز از باشگاه طلب دارند. بعضی قراردادها با شرکت های داخلی هم باعث افزایش گرفتاری های باشگاه شده است. هزینه های کنونی باشگاه در شرایط کرونا، چند برابر سال های قبل است. بعلاوه با بدهی باورنکردنی اقتصادیاتی روبرو هستیم. در یک کلام بگویم؛ امروز باشگاه پرسپولیس با بحران بزرگی روبرو شده که شاید در 20 سال گذشته، بی سابقه است.

سمیعی ادامه داد: البته من و همکارانم در هیات مدیره برنامه های زیادی برای عبور از این بحران داریم اما چند مشکل اساسی سد راه ماست. تحریم های ظالمانه علیه ایران، اجازه نمی دهد پاداشی که حق باشگاه است را وارد حساب مان کنیم. اگر این پاداش به دست باشگاه برسد، حداقل می توانیم با بازیکنان تسویه حساب کنیم و رضایت کالدرون را بگیریم. مشکل دیگر ما، عدم دسترسی به منابع درآمدزا یا درآمدساز است. همه این موارد از کنترل ما خارج است. بعلاوه کنترلی روی درآمدهای جانبی از جمله حق پخش، بلیت فروشی فیزیکی، تبلیغات محیطی و… هم نداریم و هزینه های ما در شرایط کرونا، چند برابر بیشتر از گذشته شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتها گفت: ما با وجود همه این مسائل و بحران بزرگی که گریبان باشگاه را گرفته، بدون فوت وقت، کارها را پیش می بریم و قرار نیست تسلیم شویم. بحث من، شفاف سازی در خصوص بخشی از مسائل باشگاه بود و می خواستم هواداران از شرایطی که در آن گرفتار شده ایم، مطلع شوند. نسبت به یک ماه قبل، ساعات بیشتری برای کار اختصاص داده ایم و گاهی بین 16 تا 18 ساعت در روز برای حل مسائل پرسپولیس صرف می کنیم اما در باشگاه تنها هستیم و پشتوانه ای نداریم که بگوییم با یاری افراد دیگر، مسائل را از بین می بریم. هر طرحی که برای درآمدزایی پیشنهاد شد، پذیرفتیم و حالا فقط می توانیم روی حمایت شما هواداران حساب کنیم. جا دارد از همه شما تشکر کنم که به هر طریقی، به یاری باشگاه آمدید و امیدوارم با ادامه فرایند چشمگیری که تیم مان در پیش گرفته، به قهرمانی های بیشتری برسیم و از این راه، مزد حمایت تان را بگیرید.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60053

به "خودم را تنهای تنها می بینم، بحران پرسپولیس در 20 سال بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودم را تنهای تنها می بینم، بحران پرسپولیس در 20 سال بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید