دستور ایتالیا به تیک تاک برای مسدود کردن دسترسی کاربران خردسال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دیده بان حمایت از دیتای ایتالیا به سرویس ویدیویی تیک تاک دستور داد دسترسی کاربرانی که سنشان را نمی توانند تایید نمایند، مسدود کند.

دستور ایتالیا به تیک تاک برای مسدود کردن دسترسی کاربران خردسال

دستور این ممنوعیت چند روز پس از مرگ دختر خردسالی در پالرمو که ظاهرا در چالش آنلاین به راه افتاده در تیک تاک شرکت نموده بود، صادر شد.

سازمان حمایت از دیتای ایتالیا در بیانیه ای اعلام نمود این سازمان در پی مرگ وحشتناک یک دختر 10 ساله در پالرمو تصمیم گرفت دخالت کند. اپلیکیشن تیک تاک اجازه پردازش اطلاعات کاربرانی که مطابق با الزام سنی اجبار شده از سوی این سازمان نیستند را ندارد.

این ممنوعیت موقت تا 15 فوریه که این سازمان به ارزیابی مقررات حریم خصوصی دیتا می پردازد، ادامه خواهد داشت. دیده بان ایتالیایی با توجه به این که تیک تاک اعلام نموده مرکز اصلی فعالیتش در ایرلند دایر خواهد بود، به مقامات حمایت از دیتای ایرلند اطلاع داده است.

رونزولی، رییس کمیسیون کودک و نوجوان ایتالیا در توییتر ممنوعیت وضع شده در تیک تاک را به موقع و مناسب توصیف کرد و گفت: ایمنی خردسان باید به هر قیمتی حفظ گردد و نمی توانیم اجازه دهیم اتفاقی مانند آنچه که در پالرمو رخ داد تکرار گردد و یک شبکه اجتماعی در یک خودکشی سهیم باشد.

تیک تاک پیش از این در ایتالیا به عدم توجه کافی به حمایت از خردسالان و نقض حریم خصوصی دیتا متهم شده بود. این شبکه اجتماعی متهم شده سیاستهای ضعیفی دارد که به کاربران پایینتر از 13 سال اجازه می دهد مقررات مربوط به محدودیت سنی را دور بزنند.

بر اساس گزارش یورونیوز، دفتر دادستان عمومی در پالرمو پس از مرگ دختر 10 ساله بر اثر خفگی که باعث واکنش گسترده در ایتالیا شده، اعلام نمود تحقیقاتی را در مورد تیک تاک برای تحریک به خودکشی گگردده است.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50461

به "دستور ایتالیا به تیک تاک برای مسدود کردن دسترسی کاربران خردسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ایتالیا به تیک تاک برای مسدود کردن دسترسی کاربران خردسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید