دورهمی پرمخاطب ترین ویژه برنامه یلدا شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرکز تحقیقات صداوسیما با انتشار نظرسنجی از مردم درباره ویژه برنامه های شب یلدای امسال گفت میزان بیننده این ویژه برنامه ها نسبت به پارسال 4.3 درصد رشد داشته و به 43.2 درصد رسیده است.

دورهمی پرمخاطب ترین ویژه برنامه یلدا شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات درباره ویژه برنامه های شب یلدا نشان می دهد 77.1 درصد مردم، بیننده برنامه های سیمای رسانه ملی اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، اخبار و... بوده اند.

از میان ویژه برنامه های شب یلدا که از شبکه های سیما پخش شد، برنامه دورهمی از شبکه نسیم با 15.1 درصد و زوجی نو از شبکه سه با 14.1 درصد بیشتر از دیگر برنامه ها بیننده داشتند. مسابقه دستپخت از شبکه یک هم با 10.4 درصد بیننده در رده سوم قرار گرفته است. 84.9 درصد مردم از دورهمی، 85.9 درصد از زوجی نو و 89.6 درصد هم از دستپخت در حد زیاد ابراز رضایت کرده اند.

بر اساس این نظرسنجی، در مجموع، 70.9 درصد مردم از ویژه برنامه های شب یلدا در حد زیاد ابراز کردند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما 63.4 درصد مردم معتقدند ویژه برنامه های امسال نسبت به پارسال بهتر شده بود. در حالی که 65.1 درصد از مردم انتقادی به این برنامه ها نداشتند، اما 10.9 درصد شاد نبودن، 4.8 درصد تنوع نداشتن و 4.6 درصد هم جذابیت نداشتن را مهم ترین انتقاد خود به برنامه های پخش شده گفتند.

مرکز تحقیقات صداوسیما گفت 5.7 درصد مردم هم مخاطب ویژه برنامه های شب یلدای شبکه های صدا بوده اند. 8.9 درصد هم از شبکه های استانی پای سفره یلدا نشسته اند.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48485

به "دورهمی پرمخاطب ترین ویژه برنامه یلدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی پرمخاطب ترین ویژه برنامه یلدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید