رییس فدراسیون تنیس: اتفاقی نیفتد، در دیویس کاپ نتیجه می گیریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس فدراسیون تنیس گفت: برگزاری مسابقات دیویس کاپ شرایط، سختی ها و قواعد و قوانین خاص خودش را دارد و در هیچ رشته ورزشی سخت گیری فدراسیون جهانی تنیس در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

رییس فدراسیون تنیس: اتفاقی نیفتد، در دیویس کاپ نتیجه می گیریم

به گزارش خبرنگاران، مجید شایسته در نشست خبری پیش از ملاقات با ویتنام در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه در اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصفهان در سال های گذشته میزبانی های شایسته در تنیس داشته است، به این نتیجه رسیدیم که اگر بتوانیم برای اولین بار مسابقات را از تهران به شهرهای دیگری از کشورمان انتقال بدهیم اتفاق خوبی است و چه بهتر اصفهان که تجربه میزبانی های خوب را داشته آغازگر این مسئله باشد. البته در کیش هم مسابقات خوب وبا کیفیتی برگزار کردیم، اما در اصفهان تجربه دیگری است.

وی اضافه کرد: پیشنهاد میزبانی اصفهان از مسابقات دیویس کاپ را در هیئت رییسه فدراسیون مورد آنالیز قرار دادیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اصفهان می تواند میزبان خوبی برای این مسابقات باشد.

رئیس فدراسیون تنیس خاطر نشان کرد: البته برگزاری مسابقات دیویس کاپ شرایط، سختی ها و قواعد و قوانین خاص خودش را دارد، در هیچ رشته ورزشی سخت گیری فدراسیون جهانی تنیس در برگزاری مسابقات وجود ندارد. با توجه به این که اصفهان اولین تجربه میزبانی در چنین سطحی را دارد کمی اذیت هم شدیم، بیشتر به دلیل تعطیلات نوروز دسترسی به امکانات مختلف کمتر بود و اصفهان نیز در این ایام استان شلوغی بود. اما خوشبختانه با همکاری همه دوستان در هیئت تنیس استان اصفهان شرایط و امکانات خوبی فراهم شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از بازی مقابل پاکستان، تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و در شرایط خوبی به سر می برد. تیم ملی از 2 بازیکن اصفهانی بسیار خوب سود می برد که انگیزه بسیار بالایی دارند با توجه به اینکه درشهر خودشان به میدان می فرایند. پیش بینی ما این است که اگر اتفاق غیر مترقبه ای رخ ندهد تیم ملی تنیس ایران نتیجه لازم را به دست می آورد. امیدوارم بازیکنان بازی خوبی را در زمین ارائه دهند و علاقه مندان به تنیس از این اتفاق راضی باشند.

شایسته توضیح داد: سال جاری برای نخستین بار مسابقات در خارج از تهران برگزار می گردد و امیدوارم با ایجاد شرایط و امکانات خوب و مناسب استان های دیگر ما نیز بتوانند میزبان رسمی مسابقات باشند.

وی در مورد برنامه های فدراسیون برای رده های پایه گفت: امیدوارم سال 96 سالی باشد که تیم های پایه تنیس ایران نتیجه زحمات چندین ساله خودشان را بگیرند. اوایل سال جاری و برای اولین بار در تاریخ مسابقات تنیس جهان مسابقات پیش مقدماتی زیر 12 سال جهانی برگزار گردید و تیم ملی دختران توانست به مرحله بعدی صعود پیدا کند و تیم ملی پسران نیز سوم شد و امیدوارم در سال های آینده نیز مسابقات زیر 12 سال با انگیزه بالایی برگزار گردد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17726

به "رییس فدراسیون تنیس: اتفاقی نیفتد، در دیویس کاپ نتیجه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون تنیس: اتفاقی نیفتد، در دیویس کاپ نتیجه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید