شکوری: رقم های پیشنهادی به بازیکنان ما نجومی است اما کوشش می کنیم بمانند، بحثی برای بازگشت خلیل زاده مطرح نشده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه بازیکنان پرسپولیس پیشنهادهایی نجومی دریافت نموده اند گفت که باشگاه کوشش خود را برای حفظ آنها خواهد نمود.

شکوری: رقم های پیشنهادی به بازیکنان ما نجومی است اما کوشش می کنیم بمانند، بحثی برای بازگشت خلیل زاده مطرح نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود که به صورت آنلاین برگزار می شد، گفت: فکر می کنم بحث را باید از جایی آغاز کنیم که ما راهی شهر گوا و کشور هندوستان بودیم. با توجه به شرایط خاصی که گوا داشت، ما دچار چالش هایی شدیم که فکر می کنم تمام طرفداران از آن آگاه هستند. در 21 روزی که در هندوستان بودیم، با توجه به شرایطی که گوا داشت با چالش هایی روبرو شویم که خدا را شکر با دعای طرفداران و یاری دوستان در باشگاه توانستیم صعودی مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم. این نشان دهنده آن است که باشگاه پرسپولیس به همراه بازیکنان و کادر فنی توانمندش عزم خود را جزم نموده است تا سال جاری جام قهرمانی را به دست بیاورد و این از عملکرد ما تعیین است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث تمدید قرارداد بازیکنان این تیم و اینکه شنیده می گردد برخی بازیکنان این تیم مذاکراتی با تیم های قطری داشتند، گفت: باشگاه پرسپولیس برای اولین بار هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان در خاتمه فصل تمام می گردد ارتباط گرفته و خواسته است به باشگاه مراجعه نمایند. همچنین در کنار صحبت های مکتوب و شفاهی، من خودم 21 روز در هند و در زمان قرنطینه در تهران کنار بازیکنان بودم و شفاهی با بازیکنان صحبت کردم. باشگاه می خواهد بازیکنانی که قراردادشان تمام می گردد، کنار تیم باشند. این خواسته ما و مدیریت است. ما منتظریم تا بازیکنان به باشگاه بیایند. نباید فراموش کنیم که بازیکنان ما قهرمان ایران و فینالیست آسیا هستند و اینکه پیشنهاد داشته باشند طبیعی است. رقم های پیشنهادی به آنها هم نجومی است، ولی ما امیدواریم بازیکنان با توجه به عرقی که دارند به باشگاه بیایند و مذاکره کنیم.

شکوری در خصوص ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار این باشگاه، خاطر نشان کرد: در خصوص کارگزار اگر بخواهیم شفاف صحبت کنیم، قرارداد سه ساله است و باید هر سال تمدید گردد. باشگاه در دو هفته گذشته نامه ای را به کارگزار فرستاده است تا شرایط همکاری را از سمت کارگزار داشته باشد. کارگزار تا الان به تعهدات خودش عمل نموده و شاید جلوتر هم عمل بوده است، ولی برای ادامه همکاری باید ابتدا کارگزار جواب بدهد و شرایط آنالیز گردد.

وی در خصوص شکایت فدراسیون هند از باشگاه پرسپولیس به دلیل پستی که در فضای مجازی منتشر شد، توضیح داد: در خصوص شکایت باشگاه گوا امور حقوقی باشگاه یک لایحه خوبی را ارسال نموده است. ضمن اینکه ما به صورت دیپلماسی ورزشی توانستیم با مسئولان فدراسیون هند ارتباط برقرار کنیم. سعی کردیم تا جایی که می گردد با ارتباط کار را جلو ببریم. البته بخش حقوقی باشگاه نیز در این مورد شرح خواهد داد.

علی رغم وعده هایی که داده شده باشگاه نتوانسته است درآمدی خارج از پرداختی کارگزار باشگاه داشته باشد و بیشتر به صورت قرض مبالغی به باشگاه تزریق شده است.، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: این چندمین بار است که در این مورد سؤال پرسیده می گردد. مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت نموده است. وقتی تیم مدیریتی جدید وارد باشگاه شد، قراردادی با کارگزار منعقد شده و کلیه منابع درآمدی در اختیار کارگزار قرار گرفته بود. در باشگاه پرسپولیس فضای دیگری برای درآمدزایی وجود ندارد. اگر قرض گرفتیم به خاطر درآمدی است که در AFC داریم و مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت نموده است. ادامه این بحث باعث دغدغه طرفدار می گردد. در خصوص اتفاقاتی که پیرامون شکایت باشگاه گوا و فدراسیون هند هم افتاد، ما به صورت مکتوب به کارگزار اعلام کردیم با توجه به اینکه فضای اینستاگرام در اختیار کارگزار است، تبعات آن اتفاق با کارگزار است و باید جوابگو باشد. امیدواریم اتفاقی برای باشگاه نیفتاد و همه چیز به خیر و خوشی تمام گردد.

برنامه ریزی سازمان لیگ به گونه ای است که شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه پرسپولیس در تغییر برنامه نقش داشته است.، شکوری در این مورد هم گفت: موضع ما درباره برنامه ریزی سازمان لیگ و تنها خواسته ما این است که همان اتفاقی که در نیم فصل اول رخ داده است، در نیم فصل دوم هم بیفتد. باشگاه پرسپولیس فقط به خاطر اینکه ما فینالیست آسیا بودیم مورد هجمه قرار گرفته است. حضور در چهار تورنمنت باعث می گردد تیم ما مسابقاتش فشرده تر گردد. شاید ریتم مسابقات به هم بریزد و طبیعی است که تیم هایی که به مسابقات بالاتر صعود می نمایند، برنامه دیدارهای شان دچار تغییر گردد. اینکه عدالت رعایت گردد خواسته طرفداران و باشگاه است و با مکاتباتی که آقای سمیعی و صدری انجام دادند و با توجه به اینکه در قرنطینه بودیم، توانستیم بازی با سپاهان را دو روز عقب بیندازیم. اگر ما وارد قرنطینه شدیم به خاطر احترام به کادر درمان و حفظ سلامتی مردم بود و جا دارد از فدراسیون فوتبال و کارمندان مرکز ملی فوتبال که همکاری لازم را با ما داشتند، تشکر ویژه را داشته باشیم. ما سعی کردیم به جامعه یاری کنیم که خدا را شکر بعد از چهار روز حضور در قرطینه این رخ داد. ما فقط خواهان عدالت هستیم و می خواهیم همان چیزی که برای همه تیم ها اتفاق می افتد برای پرسپولیس هم بیفتد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی با استقلال تاجیکستان و اینکه گفته می گردد زمین استادیوم این تیم چمن مصنوعی است و اقدامات پرسپولیسی ها برای این بازی هم توضیح داد: برگزاری مسابقات یکسری استاندارد دارد که AFC حتماً لحاظ می نماید. باشگاه پرسپولیس مکاتبات لازم را درباره شرایط استاندارد مسابقات خواهد نمود. قطعاً درباره اینکه چرا باید در تاجیکستان بازی کنیم با AFC مذاکره خواهیم کرد و درباره اتفاقاتی که در این کشور خواهد افتاد پیگیری خواهیم کرد. ما موارد مورد احتیاج را از کشور میزبان و AFC مطالبه خواهیم کرد.

وی درباره این موضوع که سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به شرکت شستا واگذار شده است، اظهار داشت: این هم از مواردی است که جناب آقای حسین پور تخصصی در خصوص آن صحبت خواهد نمود. فقط درباره اتفاق ورزشی این موضوع باید بگویم که اگر ابراهیم شکوری اینجاست و تیم مدیریتی باشگاه و کارمندان باشگاه در این ساختمان هستند ما نماینده 40 میلیون طرفدار هستیم و به هیچ عنوان از حق طرفداران مان نخواهیم گذشت. ما سؤالات متعددی از فدراسیون فوتبال، شرکت شستا و سایر نهادها داریم که چطور چنین اتفاقی افتاده است. ما هیچ مکاتبه ای با فدراسیون فوتبال، شستا و مرجع قضایی نداشتیم که بخواهیم جوابگو باشیم، ولی یکسری اقدامات انجام دادیم که آقای حسین پور جوابگو خواهد بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که باشگاه پرسپولیس پیگیر برابری بازی ها پیش از دربی خواهد بود یا تسلیم برنامه ریزی سازمان لیگ خواهد شد؟، گفت: درباره برنامه سازمان لیگ فکر می کنم سه چهار هفته ای است که ما درگیر موضوع هستیم و به صورت مکتوب درخواست مان را ارسال کردیم و یک درخواست منطقی و مناسب بود هم برای لیگ و هم برای پرسپولیس، ولی ما پیروز شدیم براساس قوانین فوتبال کشورمان بازی با سپاهان را تغییر دهیم و همچنین تاریخ دربی عقب بیفتد. با این حال ما می خواستیم آن اتفاقی که در نیم فصل اول افتاد در نیم فصل دوم هم رخ دهد. همچنین با محدودیتی که سازمان لیگ دارد ما از طرفداران مان می خواهیم که شاید در حق ما اجحاف شده و مثل نیم فصل اول برنامه ریزی نشده باشد و به گفته برخی از دوستان درباره پرسپولیس عدالت رعایت نشده باشد، ولی آنها از این به بعد انرژی مثبت بدهند، چون دو بازی سخت با سپاهان و استقلال داریم. آنها یاری نمایند تا پیروز باشیم.

شکوری درباره آخرین شرایط شکایت باشگاه پرسپولیس از استوکس، شرح داد: برای ما هنوز هم سؤال است که استوک چطور با باشگاه قرارداد بسته است! باشگاه به فیفا شکایت نموده است و در این مورد هم معاونت حقوقی شرح خواهد داد.

وی در خصوص همکاری یا عدم همکاری با شرکت آتیه داده پرداز در سال آینده نیز گفت: قرارداد ما این ماه به خاتمه می رسد. باشگاه نامه فرستاده است و منتظریم ببینیم این شرکت دوست دارد قراردادش را ادامه بدهد یا خیر. بعد باشگاه پرسپولیس نقاط ضعف و قوت را خواهد گفت و امیدوارم منافع باشگاه و خواسته طرفداران حفظ و تأمین گردد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص لو رفتن ترکیب این تیم شب قبل از بازی مطرح کرد: بنده هم مثل شما فضای مجازی و رسانه را رصد می کنم و می دانم این دغدغه طرفداران است. خواهش من این است که وارد بازی عده ای نشویم. این مسئله خوب نیست و هم ما و هم کادر فنی ناراحت می شویم، ولی اینکه تمام فکر و ذکرمان را روی این موضوع بگذاریم، شاید خیلی به یاری باشگاه نیاید. مطمئن باشد ما پیگیر این موضوع هستیم. به خصوص از کانال هایی که برای باشگاه حاشیه سازی می نمایند. امروز معاون حقوقی پیگیری خواهد نمود و هر شخصی بخواهد حاشیه سازی کند قطعاً برخورد حقوقی انجام خواهد شد.

شکوری در پاسخ به سؤالی در خصوص مذاکره باشگاه با شجاع خلیل زاده برای فصل بعد و اینکه گفته می گردد توافقاتی نیز در این زمینه صورت گرفته است، اعلام کرد: با توجه به اینکه خلیل زاده در هتلی بود که ما هم آنجا بودیم، چنین شایعاتی مطرح شد، ولی باید بگوییم تیم پرسپولیس در گوا کاملاً در قرنطینه بود و حتی بازیکنان خودمان هم به اتاق یکدیگر نمی توانستند بروند. اینکه یک بازیکن از تیم دیگری به اتاق ما بیاید، نشدنی بود. بحثی هم درباره اینکه خلیل زاده فصل بعد در تیم ما باشد مطرح نشده است.

آیا باشگاه می تواند وعده حفظ بازیکنان را بدهد؟، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: باشگاه از ماه قبل به این فکر بوده و با چند بازیکن مثل سیامک نعمتی و عبدی تمدید قرارداد صورت گرفته است. با سایر بازیکنان هم سعی کردیم ارتباط برقرار کنیم و چه شفاهی و چه کتبی، درخواست کردیم به باشگاه بیایند. تمام سعی مان را می کنیم که همه بازیکنان را حفظ کنیم، ولی طبق شنیده هایی که ما داریم بازیکنان ما پیشنهادات 40 تا 50 میلیاردی دارند که کار را سخت می نماید، ولی ما تمام کوشش مان را می کنیم که بازیکنان را حفظ کنیم. می دانیم بازیکنان عاشق پرسپولیس هستند و امیدوارم در تیم مان بمانند.

وی در ادامه درباره پرونده شستا شرح داد: درباره پرونده شستا تا به این لحظه هیچ چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است و اخطاری هم نگرفتیم، ولی طرفداران ما، دوستان ما در فدراسیون و شستا باید بدانند که این دعوا بین فدراسیون فوتبال و شرکت شستاست و باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی ندارد. فدراسیون به اندازه کافی دارایی دارد که اگر بخواهند وصول نمایند، باید سراغ آن دارایی ها بروند. سؤال ما از فدراسیون فوتبال و شستا این است که چرا سراغ پرسپولیس آمدید؟ چرا زمانی که تیم ما به عنوان قوی ترین تیم غرب آسیا صعود نموده و دو سه روز قبل از بازی با سپاهان این موضوع مطرح شده است؟ این موارد سؤالات ماست. ما تمام کوشش مان را انجام می دهیم که این ساختمان برای پرسپولیس باقی بماند، ولی طرفداران ما باید بدانند که شرکت شستا تا این لحظه 25 میلیارد دریافتی داشته و این موضوع هیچ ربطی به پرسپولیس ندارد. جناب دادکان عزیز این ساختمان را برای پرسپولیس خریداری نموده است و همه فوتبالی ها می دانند که متعلق به باشگاه پرسپولیس است. اگر دوستان تابلوی باشگاه را ببیند تعیین است که چه سالی این ساختمان به پرسپولیس داده شده و باشگاه پرسپولیس مالک این ساختمان است. قطعاً همه ما با تمام وجود از حق طرفداران و پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که پول هایی که رئیس هیئت مدیره باشگاه یاری نموده است، قرض بوده است؟، اظهار داشت: کلیه فضای درآمدزایی باشگاه در اختیار کارگزار محترم است و باشگاه پرسپولیس هیچ فضای درآمدزایی تا زمانی که در این قرارداد هست، ندارد. توسط دوستان یک مبلغی دریافت شده که در قرارداد است و ما باید تا خاتمه قرارداد ادامه دهیم. مبالغی که آقای صدری داده قطعاً قرض بوده است، چون هیچ راه درآمدزایی وجود ندارد. ما براساس درآمدهایی که در AFC و فیفا داریم قرض گرفتیم و به خاطر اینکه پرسپولیس دچار مشکل نگردد زحمت کشیدند که پرونده های مثل بودیمیر و ... را تقبل کردند. امیدواریم هرچه سریعتر مبالغ ما در AFC آزاد گردد تا این قرض ها را پرداخت کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که باشگاه پرسپولیس 72 میلیارد قرض نموده است و این مبلغ به اندازه پاداش آسیایی سرخپوشان است، گفت: رقم دقیق را مدیرعامل باشگاه می داند. ما همه به امید زنده هستیم و نمی توانیم صبر کنیم باشگاه دچار مشکل گردد. فکر می کنم این خواسته طرفداران باشد که باشگاه ما همچنان با قدرت در کورس مسابقات بماند و این موضوع لازمه اش این است که بتوانیم چرخ باشگاه را بچرخانیم. از طرفداران می خواهیم که از نظر اقتصادی و معنوی با طرح هایی که کارگزار دارد، یاری نمایند. به خصوص اینکه در بحث رسانه تمام اخبار رسمی را از کانال باشگاه دنبال نمایند. ما همه مسائل را شفاف در اختیارشان قرار می دهیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می گردد مدیریت باشگاه درباره اتفاقات یک ماهه گذشته باشگاه منفعل عمل نموده است، توضیح داد: درباره سازمان لیگ شفاف صحبت کردم. ما مذاکرات و پیگیری های لازم را انجام دادیم. تاریخ بازی سپاهان که تغییر کرد حاصل همین صحبت ها بود. درباره ساختمان، یک موضوعی است که چندین سال است وجود دارد و ربطی به مدیریت باشگاه ندارد. این دعوای فدراسیون فوتبال و شستاست و باشگاه پرسپولیس مراحل قانونی اش را طی می نماید و آقای حسین پور پاسخ کافی خواهد داد.

شکوری درباره اینکه بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است دعوت باشگاه برای تمدید قرارداد را نپذیرفتند، گفت: چنین چیزی نیست. طبق شواهدی که خود بنده دارم و در کنار دوستان بودم، این را می دانم که بازیکنان ابراز تمایل کردند برای حضور در باشگاه و تمدید قرارداد. یکسری مباحث اقتصادی وجود دارد و باید واقع بین باشیم. بازیکنان ما فیکس تیم ملی هستند و پیشنهادهای بالایی دارند. ما تمام کوشش مان را می کنیم که بازیکنان را حفظ کنیم. واقعاً کار سختی است و طرفداران این موضوع را می دانند. یکسری افراد هم به شایعات دامن می زنند. بازیکنان ما ابراز تمایل کردند و ما باید تمام کوشش مان را بکنیم تا بازیکنان را حفظ کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی دستیار دایی (میاچ) و بنگستون هم اظهار داشت: اگر بخواهیم درباره پرونده های بدهی صحبت کنیم کیس زیاد است و وقت می گیرد. با توجه به تیم حقوقی خوبی که در باشگاه مستقر شده است و در حدود 70 پرونده حقوقی که وجود دارد و می تواند دردسرساز گردد، براساس اولویت بندی این موارد را جلو می بریم تا مسئله ای پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد محمدحسین کنعانی زادگان حاضر به مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس نشده است و آیا این موضوع به پیشنهاد این بازیکن از قطر مربوط می گردد، گفت: در خصوص شخص خاصی صحبت نکنیم بهتر است، ولی کنعانی زادگان ابراز تمایل نموده در تیم بماند، با این حال یکسری مسائل اقتصادی هست که باید درک کنیم. با توجه به پیشنهادات قابل توجهی که بازیکنان دارند باید این فرصت را بدهیم که فکر نمایند، اما با توجه به شرایطی که باشگاه دارد و طرفداران دوست دارند این بازیکنان بمانند، امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند.

شکوری در خصوص کیفیت پیراهن پرسپولیس در مقایسه با رقبای آسیایی مطرح کرد: سال جاری اولین سالی بود که به خواست طرفداران پیراهنی طراحی شد که اغلب طرفداران از آن راضی بودند. اینکه طرفداران ما درگیر این موضوع شدند، اتفاق خوبی بود، ولی با توجه به اینکه زمان کم بود، کم و کاستی هایی هم وجود داشت. ما با اسپانسر پیراهن مان صحبت کردیم و قطعاً برای آینده کیفیت و طراحی بهتری خواهیم داشت، ولی باید این را بپذیریم پیراهن ما و رقبای مان فرق داشت، آنهم به خاطر برندی بود که آنها استفاده می کردند. اسپانسر ما سعی می نماید شرایط را بهتر کند، ما هم سعی می کنیم برای سال های بعد کیفیت بهتری داشته باشیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث واکسیناسیون بازیکنان پرسپولیس برای مسابقات آسیایی نیز گفت: ما نباید وارد این فضای حاشیه ای قبل از بازی ها شویم. به هیچ عنوان بازیکنان و کادر ما از واکسن استفاده نکردند. اینکه ما کرونایی نمی دهیم، به خاطر کوشش هایی است که کادر فنی انجام می دهد. ضمن اینکه ما کرونایی داشتیم و این موضوع صحت ندارد.

ارزش ساختمان پرسپولیس چقدر است که شستا سند آن را به نام خودش زده است، چون مطالبات شستا حدود 60 میلیارد تومان است که ساختمان فدراسیون جوابگوی این طلب بود. شکوری در واکنش به طرح این سؤال یادآور شد: ما بحثی در خصوص ارزش ساختمان باشگاه نداریم، چون ما مالک صد درصدی ساختمان هستیم و راجع به سایر موارد هم بخش حقوقی شرح داد. ما در زمان خودش بابت ساختمان 364 میلیون تومان پرداخت کردیم و اگر قرار باشد مبلغی پرداخت کنیم، بدهی ما به فدراسیون فوتبال است. ما بسیار از فدراسیون و شستا گله مند هستیم که چرا با توجه به دارایی هایی دیگری که فدراسیون داشته است، دست روی ساختمان باشگاه گذاشته اند که متعلق به 40 میلیون طرفدار است. ما قطعاً با تمام توان از حق باشگاه دفاع خواهیم کرد. آقای سمیعی گفته، طبق مستندات شستا 25 میلیارد از فدراسیون پرداختی داشته است و طلبی که شستا از فدراسیون داشته است، ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56518

به "شکوری: رقم های پیشنهادی به بازیکنان ما نجومی است اما کوشش می کنیم بمانند، بحثی برای بازگشت خلیل زاده مطرح نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: رقم های پیشنهادی به بازیکنان ما نجومی است اما کوشش می کنیم بمانند، بحثی برای بازگشت خلیل زاده مطرح نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید