عراق و عربستان سعودی راه های خاتمه اختلافات منطقه ای را آنالیز کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشاور امنیت ملی عراق و سفیر عربستان سعودی در بغداد در ملاقات امروز خود با یکدیگر راه های انتها اختلافات منطقه ای را آنالیز کردند.

عراق و عربستان سعودی راه های خاتمه اختلافات منطقه ای را آنالیز کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه میزبان سفیر عربستان سعودی در بغداد بود و با او درباره مسائل مختلف و در راس آن حل اختلافات منطقه ای مصاحبه کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر قاسم الاعرجی با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: مشاور امنیت ملی عراق امروز عبدالعزیز الشمری را به حضور پذیرفت و با او درباره تحکیم روابط دو کشور و اهمیت برقراری روابط و نزدیکی با همه به وسیله گفت وگوی سازنده و همکاری مشترک مصاحبه کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه و راه های انتها دادن به اختلافات در راستای تامین منافع کشور ها و ملت های منطقه را آنالیز و تاکید کردند که مصاحبه، تفاهم و حسن همجواری موجب افزایش ثبات، توسعه و تشویق به سرمایه گذاری در همه زمینه ها می گردد.

در این نشست همچنین بر اهمیت مشاهده ثبات بیشتر در منطقه به وسیله عبور از بحران ها و تمرکز بر منافع مشترک کشور ها و مردم منطقه تأکید شد.

الاعرجی هفته گذشته در نخستین سفر رسمی خود به ایران از زمان تصدی سمت مشاور امنیت ملی عراق در تیر ماه 1399 به تهران سفر کرد و با مقامات کشورمان ملاقات کرد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55621

به "عراق و عربستان سعودی راه های خاتمه اختلافات منطقه ای را آنالیز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق و عربستان سعودی راه های خاتمه اختلافات منطقه ای را آنالیز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید