علی نژاد: شرایط کرونا اجازه بدهد، انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

علی نژاد: شرایط کرونا اجازه بدهد، انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی کشور با اشاره به حضور مجدد این رشته شطرنج بعد از 12 سال در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین گفت: این خبر امیدبخشی است، چرا که با توجه به پتانسیل بالای شطرنج ایران می توانیم شاهد موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان در این رویداد مهم باشیم.

در این مراسم که شب گذشته در سالن مسابقات فدراسیون شطرنج برگزار گردید، علی نژاد ابراز با ابراز امیدواری به اینکه فضای آرامشی که در یک سال اخیر بر این رشته حاکم شده، در آینده نیز تداوم داشته باشد، اضافه نمود: شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می گردد.

وی عنوان نمود: مشکلاتی در سطح بین المللی برای شطرنج ایران بوجود آمد که تا مرز تعلیق هم پیش رفتیم، اما وزارت ورزش و جوانان پای کار ایستاد و تدابیر خوبی به خرج داد تا شطرنج ایران این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذراند. وزارت امور خارجه هم انصافا در این گذر سخت به یاری آمد و کنارمان بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، مجمع فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می گردد و من امیدوارم هر کسی رای مجمع را بدست آورد و به ریاست رسید، بتواند این آرامش فعلی را حفظ کند و هدفش موفقیت شطرنج در سطوح داخلی و بین المللی در سایه اتحاد و همدلی اعضای این خانواده فرهیخته باشد.

پیش از صحبت های علی نژاد، فرهاد نیکوخصال سرپرست فداسیون شطرنج گزارشی از برگزاری این رقابت ها را ارائه داد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55327

به "علی نژاد: شرایط کرونا اجازه بدهد، انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: شرایط کرونا اجازه بدهد، انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید