غیبت حسینی برای پرسپولیس مشکل ساز نیست، از جریمه فدراسیون شوکه شدم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد نصرتی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به آرای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت چند بازیکن این تیم نظیر سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی گفت: من در آن صحنه های درگیری مربوط به بازی های پرسپولیس با سپاهان و استقلال در اصفهان و تهران نبودم. تنها چیزی که می دانم اتمسفر هر بازی به خاطر حساسیت جدول باعث بروز هیجانات و اشتباه لحظه ای می شود. بازیکن فوتبال نباید برای هر خطایی سمت داور رفته و اعتراض کند.

غیبت حسینی برای پرسپولیس مشکل ساز نیست، از جریمه فدراسیون شوکه شدم

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره جرایم مالی کمیته انضباطی علیه تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان اضافه نمود: وقتی اعداد و ارقام را دیدم واقعاً شوکه شدم. این مبالغ هم برای بازیکن و هم برای باشگاه بسیار هنگفت است. نباید چنین شرایطی را برای تیم ها ایجاد کرد. به نظر می رسد فدراسیون فوتبال می خواهد منبع مالی نو خود را از باشگاه پرسپولیس تأمین کند که اینقدر این باشگاه را جریمه کرده است.

او که سابقه بازی در قلب دفاع سرخپوشان را دارد راجع به غیبت سیدجلال حسینی در دفاع میانی این تیم برای دیدار با ذوب آهن شرح داد: پرسپولیس متکی به فرد نیست. این تیم قطعاً مسئله ای برای بازی با ذوب آهن نخواهد داشت. کافی است مدافعان پرسپولیس حواس خود را برای دفاع در هنگام ضد حملات ذوب آهن جمع کنند.

نصرتی ادامه داد: ذوب آهن علاقه زیادی به حفظ توپ در زمین خودی و سپس استفاده از ضد حمله دارد. پرسپولیس نباید فریب بازی بسته آنها را بخورد. ذوبی ها در ضد حمله خطرناک هستند.

مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران درباره رقابت پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول برای قهرمانی خاطرنشان کرد: دیگر بازی های حساس هر دو تیم فرا رسیده و تک تک امتیازات کوکِ دوخت لباس های قهرمانی آنها را می زند. شایستگی هر دو تیم بالاست اما پرسپولیس واقعاً مقتدرانه بازی می کند. به نظرم یحیی گل محمدی نشان داده مربی موفقی است و می تواند این تیم را بار دیگر به قهرمانی برساند.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60471

به "غیبت حسینی برای پرسپولیس مشکل ساز نیست، از جریمه فدراسیون شوکه شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت حسینی برای پرسپولیس مشکل ساز نیست، از جریمه فدراسیون شوکه شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید