لزوم برخورد شدید با مالخرها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مالخر به صورت شدید برخورد شود و در این زمینه لایحه داده شود، زیرا اگر برخورد شدید صورت بگیرد، سرقت به این اندازه توسعه پیدا نمی کند.

لزوم برخورد شدید با مالخرها

سید احمد آوایی در نشست مجمع کنندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه 12 خردادماه در اهواز برگزار گشت، اظهار کرد: وظیفه اصلی قوه مقننه، قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است اما برای ما جا افتاده است که مردم از کنندگان کار می خواهند که چاره ای هم نیست اما نقش ما کنندگان باید بیشتر این باشد که در جهت چابک سازی سیستم اجرایی کمک کنیم و همچنین موانع را برداریم. ما باید مین جمع کن باشیم و مین را از پیش پای نیروهای رزمنده که مسئولان اجرایی هستند، جمع کنیم.

به گزارش خبرنگاران، وی نام کرد: من هم باتوجه به اینکه عضو کمیته امنیت ملی هستم، بیشتر سعی کردم کارها را در زمینه امنیت شروع کنم؛ در بحث کشوری هم به صورت مرتب با دستگاه های قضایی کشوری از جمله معاونت پیشگیری از جرم، جلسه مفصلی داشتم و به آن ها گفتم در زمینه پیشگیری از جرم مثلا تلاش کنید که زحمات نیروی انتظامی ابتر نماند که باید بگویم متاسفانه در این زمینه، معاونت دستگاه قوه قضاییه، پیروز نبوده است. من حتی گفتم باید با مالخر به صورت شدید برخورد شود و در این زمینه لایحه داده شود، زیرا اگر برخورد شدید صورت بگیرد، سرقت به این اندازه توسعه پیدا نمی کند.

کننده مردم دزفول در مجلس گفت: برای شهرستان دزفول هم تلاش کردم، رتبه نیروی انتظامی شهرستان را از 17 به 18 ارتقا دهیم و از آن جا که با این ارتقا، تجهیزات و نیرو به شهرستان داده می شود، این مهم در بحث امنیت در شمال خوزستان می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به بحث بهداشت و درمان هم اعلام نمود: با پیگیری بنده یکسری کارها از طریق مسئولان اجرایی، صورت گرفت؛ بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در دزفول بی نظیر و خیرساز است. این بیمارستان تنها بیمارستان در کشور است که صندوق ندارد و یک ریال پول هم از بیمار دریافت نمی شود و حتی برای افرادی که از شهرها و استان های دیگر می آیند، سوئیت هایی درست کرده اند که ما هم مجوز یک دستگاه پت اسکن را گرفتیم که بازهم هزینه آن را خیرین می دهند و البته هنوز دستگاه وارد نشده است. خیرین دزفول کاملا به ما و به شهرهای دیگر هم کمک می کنند. همچنین برای راه اندازی مرکز تخصصی زنان و زایمان، خیرین به ما کمک کردند.

آوایی درباره اینکه سه سال از مجوز مرز هوایی دزفول گذشته اما فعالیتی صورت نگرفته است، گفت: آن جا یک فرودگاه نظامی است و به تازگی قرارداد بسته ایم که هشت هزار هکتار زمین را خریداری کنیم و بعد یک ترمینال داخلی و خارجی، سردخانه، ساختمان برای نیروی انتظامی، سپاه، اداره گذرنامه و اداره گمرک راه اندازی کنیم. قرارداد بسته شده است. برخی کارها دنبال می شود اما گاهی سیستم قفل است. تلاش ما این است که بتوانیم محصولات کشاورزی مان را از استان خوزستان به ویژه شمال استان، صادر کنیم و پروازهای مسافری به کشورهای دیگر هم راه بیافتد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59508

به "لزوم برخورد شدید با مالخرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برخورد شدید با مالخرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید