نتیجه ای جز پیروزی به درد ایران نمی خورد، عراق حریف خطرناکی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو پیروزی و یک شکست در چارچوب مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، در چهارمین دیدار خود در اردن به مصاف تیم فوتبال عراق می رود. دیداری که به زعم بسیاری از کارشناسان سخت ترین و مهم ترین دیدار ملی پوشان ما در این گروه است.

نتیجه ای جز پیروزی به درد ایران نمی خورد، عراق حریف خطرناکی است

رحمان رضایی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: نگاهی به لیست بازیکنان عراق می گوید این تیم از نظر کیفی در سطح بالایی قرار گرفته است و اصلی ترین و خطرناک ترین حریف ما در این گروه است. اصلا به اعتقاد من هیچ تیمی در غرب آسیا به اندازه عراق برای ما خطرناک نیست.

وی اضافه کرد: بازیکنان عراقی هم قدرتی هستند و هم در عین حال از تکنیک بالایی بهره می برند و ضریب هوشی آنها هم خوب است. به خاطر همین است که در سالهای اخیر فوتبال ملی ما مقابل این تیم دچار دردسر می شود.

مدافع پیشین تیم ملی ایران شرح داد: البته باید گفت تیم ایران از هر نظر نسبت به عراق برتر است و ما باید از این فزونی نهایت استفاده را ببریم. لحظه ای غفلت از تیم عراق می تواند برای ما گران تمام شود.

رضایی خاطرنشان ساخت: نقش بازیکنان خط دفاعی ما در این بازی بسیار حساس است چون عراقی ها مهاجمان خطرناکی دارند که از کوچکترین موقعیتها می توانند بهترین استفاده ها را ببرند. اگر از عراق گل بخوریم گل زدن به این تیم سخت می شود. اما اگر به آنها گل بزنیم زمینه گل های بعدی هم ایجاد می شود چون شکست در این بازی به هیچ وجه به درد عراق نمی خورد.

ملی پوش سابق کشورمان اضافه کرد: باید در این بازی تنها و تنها به فکر پیروزی باشیم چون هیچ نتیجه ای به جز این به درد ما نمی خورد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17656

به "نتیجه ای جز پیروزی به درد ایران نمی خورد، عراق حریف خطرناکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه ای جز پیروزی به درد ایران نمی خورد، عراق حریف خطرناکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید