واکنش ایران به مقاله ضدایرانی وال استریت ژورنال:همه طرف های برجام رضایت داشتند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، فشار حداکثری آمریکا بر مردم ایران را غیرانسانی دانست و گفت جمهوری اسلامی درباره منافع مشروع ملی و منطقه ای خود با کسی مذاکره نخواهد کرد.

واکنش ایران به مقاله ضدایرانی وال استریت ژورنال:همه طرف های برجام رضایت داشتند!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا میریوسفی روز سه شنبه این مطلب را در پاسخ به مقاله فریب های پیش از توافق ایران وال استریت ژورنال نوشت و افزود: برجام، تمامی نگرانی های مربوط به برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را رفع می سازد.

وی ادامه داد: بعد از 2 سال مذاکرات فشرده، همه طرف ها رضایت داشتند که کلیه موضوعات از جمله پرونده ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران (PMD) رفع شدند که توسط آژانس بین المللی انرژی هسته ای در سال 2015 بسته شد.

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران افزود: اتهام شما مبنی بر اینکه آنها بسته نشدند، یک سفسطه است و نه تنها کشورهایی که توافق را امضا کردند، بلکه آنهایی که همچنان به عنوان شرکت کننده باقی مانده اند هم آن را تایید نکردند.

میریوسفی با اشاره به بخش دیگر این مقاله تاکید نمود: این پیشنهاد که ایالات متحده باید به اصطلاح اهرم جدید مبتنی بر فشار حداکثری خود را حفظ کند غیرانسانی و ناعادلانه است زیرا سیاست فشار حداکثری چیزی جز حفظ تحریم های غیرقانونی با هدف اعمال فشار بر مردم ایران نیست.

وی گفت: به طور اطمینان، این سیاست بر اقتصاد ما تاثیر گذاشته و به وسیله تاکتیک های قلدری و تحریم های غیرقانونی فراسرزمینی خود، مانع تجارت عادی کشورهای دیگر با ایران شده است.

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد توضیح داد: ایران به طور اطمینان به زانو در نیامده است و التماس نمی کند تا مذاکرات جدید را شروع کند و هرگز درباره برنامه موشکی کاملا دفاعی یا منافع مشروع ملی-منطقه ای خود هم مذاکره نخواهد کرد.

310 310

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35550

به "واکنش ایران به مقاله ضدایرانی وال استریت ژورنال:همه طرف های برجام رضایت داشتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ایران به مقاله ضدایرانی وال استریت ژورنال:همه طرف های برجام رضایت داشتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید