پزشک تراکتور: تا 2 روز آینده تست مجدد از تمام بازیکنان گرفته خواهد شد، فعلا اجازه تمرین وجود ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پزشک تیم فوتبال تراکتور بیان کرد تا دو روز آینده از تمام بازیکنان تست مجدد کرونا گرفته خواهد شد.

پزشک تراکتور: تا 2 روز آینده تست مجدد از تمام بازیکنان گرفته خواهد شد، فعلا اجازه تمرین وجود ندارد

پدرام خداقلی زاده، پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به خبر مشکوک بودن تست چهار بازیکن تیم فوتبال تراکتور، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برای صدور مجوز تمرین تیم طبق پروتکل ها باید از بازیکنان تست PCR می گرفتیم. بر همین اساس ما هم تست غربالگری ابتدایی را چند روز پیش انجام دادیم و بر اساس آن چهار نفر از بازیکنان ما مشکوک به کرونا هستند و قرار است دوباره از آنها تست گرفته گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تست مجدد از بازیکنان تراکتور گرفته خواهد شد و آیا این تست مختص تمام بازیکنان است یا خیر؟ گفت: تا دو روز آینده تست مجدد انجام خواهد شد و دوباره از تمام تیم ها تست کرونا خواهیم گرفت.

پزشک تیم فوتبال تراکتور در خصوص اینکه بازیکنان مشکوک این تیم در چه وضعیتی قرار دارند و آیا تمام موارد مشکوک مربوط به بازیکنان است، گفت: بله، تمام موارد مربوط به بازیکنان است و ما این بازیکنان را قرنطینه نموده ایم.

خداقلی زاده در انتها در خصوص اینکه قبلا گفته می شد هیچ مورد مثبتی در تیم تراکتور وجود ندارد، یادآور شد: من هیچ خبری از این موضوع ندارم. من از زمانی که جواب تست ها را گرفتم به باشگاه نامه نوشتم که هیچ تمرینی نباید آغاز گردد و اجازه چنین کاری هم طبق پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32559

به "پزشک تراکتور: تا 2 روز آینده تست مجدد از تمام بازیکنان گرفته خواهد شد، فعلا اجازه تمرین وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک تراکتور: تا 2 روز آینده تست مجدد از تمام بازیکنان گرفته خواهد شد، فعلا اجازه تمرین وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید