آیا خرید ملک در استانبول بهترین راه حل سرمایه گذاری است؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمایه گذاری درست در این شرایط اقتصادی می تواند شما را نجات دهد، اگر به دنبال مکانی برای سرمایه گذاری می شد ما به شما راه کار های را گفته ایم که می تواند به پول شما در مدت زمان اندکی ارزش ببخشد. خرید ملک در استانبول می تواند یک راهکار بسیار عالی برای سرمایه گذاری شما باشد.

آیا خرید ملک در استانبول بهترین راه حل سرمایه گذاری است؟

1. در ادامه به سوالات متداول شما را برسی می کنیم :

2. آیا خرید ملک در ترکیه سخت است؟

3. آیا سرمایه گذاری در ترکیه می تواند سود آور باشد؟

4. چه کسانی دارای شرایط خرید ملک در استانبول هستند؟

5. نکات بسیار مهم برای خرید ملک در استانبول چه چیزی های است؟

هنگامی که به این سوالات پاسخ دهیم، شما می توانید بهترین تصمیم را بگیرد، از آن سردرگمی که در ابتدا داشتید رها شوید و بتوانید بهتر به سرمایه گذاری فکر کنید. همان طور که می دانید کشور ترکیه در دو قاره آسیا و ارو پا قرار گرفته است. همین باعث وجه تمایزش با دیگر کشور های خاورمیانه شده است. بسکمک از افراد ایرانی که می خواهند زندگی مدرن در عین حال نزدیک به فرهنگشان زندگی کنند ترکیه را انتخاب می کنند. زندگی ایده آل آرزومی هر ایرانی است.

در ادامه سعی کرده ایم بهترین جواب را به سوالات شما بدهیم.

آیا خرید ملک در ترکیه سخت است؟

هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که به راحتی انجام شود. خرید خانه نیز جزء مواردی است در حین راحت بودن فرایند خرید، باید نکات بسیار مهمی را رعایت کنید؛ تا از ضرر احتمالی جلوگیری شود. شرکت های املاک زیادی در ترکیه وجود دارند، مانند آسیا ملک می توانند به شما کمک کنند که این راه حساس برای شما، به آسانی انجام شود.

با پاسپورت ایرانی می توانید در ترکیه به مدت 90 روز زندگی کنیدو این موقیعت بسیار خوبی است که بتوانید با خیال راحت دنبال خرید ملک در ترکیه باشید.

یکی از نکته بسیار مهمی که در اینجا پیش می آید، در ابتدا شروع فرایند سرمایه گذاری، از خود می پرسید آیا این خرید به نفع من است؟ آیا ضرر خواهم کرد؟ هیچ نگران نباشید، اگر به درستی تمام کارهای خود را انجام دهید و از شرکتی مطمئن اقدام به خرید آپارتمان در استانبول کنید نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود هم خواهید کرد.

آیا سرمایه گذاری در ترکیه می تواند سودآور باشد؟

خرید ملک در ترکیه به شدت سود آور است. شهر استانبول در سال های اخیر دچار تحولات بزرگی شده است. صنعت گردشگری این شهر به شدت سود آور بوده است کسانی که برای بار اول به استانبول سفر می کنند در فکر خرید خانه می افتند تا بتواند مدت زمان بیشتر به گشت و گذار بپردازند.

حال سوالی که در اینجا مهم است این مزایا چه سودی برای ما خواهد داشت؟

· بعد از خرید ملک در ترکیه شما می توانید اقامت ترکیه را بگیرید. بعد از چند سال پاسپورت ترکیه به شما تعلق می گیرد و می توانید کشور های مانند برزیل، آرژانتین، اوکراین سفر کنید.

· دریافت اقامت کشور های دیگر

· دریافت یکی از معتبر ترین پاسپورت های دنیا

آسیاملک برای خرید ملک در استانبول چه نظری دارد؟

((این سوال را با ذکر مثال برایتان شرح می دهم. سال قبل یک ملک در ترکیه به قیمت 1 میلیون لیر خریداری کردم. لیر سال قبل به پول ایران حدود 1900 تومان بود. در نتیجه قیمت آن ملک 1.900.000.000 تومان بوده است. اکنون قیمت این ملک در حدود 1.300.000 لیر شده است که با لیر 3600 تومانی حدود 4.680.000.000 تومان یعنی حدود 2.800.000.000 تومان سود، البته اجاره ماهیانه 3.000 لیر را هم باید به این سود، اضافه کنید.))

چه کسانی دارای شرایط خرید ملک در استانبول هستند؟

همه افراد واجد خرید ملک درترکیه هستند. با سرمایه گذاری در ترکیه می توانید شانس زندگی در یک کشور آسیای و اروپایی را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید. با پاسپور ایران و هزینه خرید خانه به ترکیه رفته در آنجا با شرکت های املاک، مانند آسیا ملک ارتباط بر قرار کنید و خانه مورد نیاز خود را معامله کنید.

در ادامه به چند نکته مهم اشاره می کنیم.

نکات بسیار مهم قبل از خرید ملک در استانبول

راحت ترین راه گرفت اقات کشور ترکیه، خرید ملک در ترکیه است. شما با مبلغ 250000 دلار می توانید خانه ای را تهیه کنیدو بعد از آن می توانید از زیبایی های ترکیه لذت ببرید.

نگران این هزینه نباشید ما به شما اطمینان می دهیم، سرمایه شما در چند سال بعد زیاد می شود. و از این سرمایه گذاری پشیمان نخواهید شد.

هر کسی می تواند در ترکیه سرمایه گذاری کند و از امکاناتی که در اختیارش قرار می دهند استفاده کند. استانبول یکی از بهترین شهرها و همچنین بزرگ ترین شهر ترکیه است. خرید ملک در ترکیه می تواند شروع خوبی برای شما باشد. مهاجران زیادی در این شهر ساکن هستند شما می توانید در ابتدای مهاجرت با آن ها ارتباط بگیرید و از تجربیات آن ها استفاده لازم را ببرید.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: چمدان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59197

به "آیا خرید ملک در استانبول بهترین راه حل سرمایه گذاری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا خرید ملک در استانبول بهترین راه حل سرمایه گذاری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید