برف و باران در جاده های بیش از 10 استان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در محور های مواصلاتی بیش از 10 استان کشور خبر داد.

برف و باران در جاده های بیش از 10 استان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم اکنون در برخی از محور های استان همدان و کرمانشاه مانند گردنه اسدآباد و آوج، اکثر محور های اردبیل، محور اسالم به خلخال در استان گیلان، محور های اهر ـ. تبریز، اهر ـ. ورزقان، تبریز ـ. ورزقان، سراب ـ. اردبیل در استان آذربایجان شرقی و محور های ماکو ـ. تکاب، شاهین درژ ـ. گردنه مائین بلاغ در استان آذربایجان غربی و ارتفاعات کرج ـ. چالوس شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در اغلب محور های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، البرز، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و همدان و محور های قزوین ـ. کرج، قزوین ـ. رشت و قزوین ـ. زنجان از انسداد محور اولنگ ـ. شاهرود به علت عدم ایمنی کافی خبر داد.

وی شرح داد: در محور کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری، بروجرد ـ. اراک در استان لرستان و ارتفاعات کرج ـ. چالوس شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده هستیم.

این مقام پلیس راهور با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در آزادراه قزوین ـ. کرج و کرج ـ. تهران گفت: ترافیک در جاده مخصوص کرج ـ. تهران نیمه سنگین و جاده قدیم قم ـ. تهران پرحجم و روان است.

گروه ساختمانی آبان

بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18409

به "برف و باران در جاده های بیش از 10 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده های بیش از 10 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید