تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به تازگی یک پوستر از گوشی Xiaomi 12 Ultra منشتر شده است که ادعا می نماید این پرچمدار بیستم اردیبهشت ماه عرضه می گردد.

تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رفت که گوشی شیائومی 12 اولترا در کنار شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو در رویداد معرفی این سه گوشی که در دسامبر 2021 برگزار گردید، در بازار چین عرضه گردد و زمانی که این اتفاق نیفتاد، تاریخ عرضه به صورت غیررسمی برای ماه مارس 2022 معین شد. پیش ازین گوشی Mi 11 Ultra نیز در ماه مارس در دسترس قرار گرفته بود. اما یک پوستر تازه ادعا می نماید که گوشی Xiaomi 12 Ultra احتمالا در تاریخ 10 ماه مه (20 اردیبهشت) عرضه گردد.

در پوستر ادعایی که به وسیله Ben Geskin در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، فقط نام دستگاه، تاریخ عرضه آن و بعلاوه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ذکر شده است. در حالی که این افشاگری کاملا قانع نماینده به نظر می رسد، اما هنوز صددرصد معین نیست که آیا این تاریخ واقعی است یا نه. اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس یک تراشه معرفی نشده است، بنابراین ظهور آن بر روی پوستر دور از فکر به نظر می رسد.

اما حتی اگر استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نادرست باشد، به نظر می رسد همه انگشتان به سمت راه اندازی این گوشی در ماه مه اشاره می نمایند. بعلاوه یک گزارش تازه که بر اساس یک منبع اطلاعاتی معتبر، یعنی افشاگر معروف Mukul Sharma، منتشر شده، زمان رسمی شدن دستگاه را در ماه مه نشان می دهد.

گزارش های اخیر نشان می دهد که گوشی شیائومی 12 اولترا به صفحه نمایش 6.73 اینچی E5 AMOLED مجهز خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می نماید. انتظار می رود این نمایشگر از رنگ های 10 بیتی پشتیبانی کند و نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته باشد.

به گفته یکی از دیگر از افشاگران سرشناس با نام مستعار Digital Chat Station، این گوشی پرچمدار همچنان از سرامیک برای پنل پشتی خود استفاده می نماید و حداقل در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 75143

به "تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید