معرفی کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک آوا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نیک آوا یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک در کشور است که 10 سال از فعالیت آن به مدیریت خانم دکتر سهیلا رستمی می گذرد. این کلینیک در تمام سال های فعالیت خود تمام تلاشش را به کار بسته است تا شعار صدا، طعم زندگی است را به یک هدف واقعی تبدیل نموده و بتواند طعم شیرین صدای زندگی را به همه هدیه کند.

معرفی کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک آوا

این مرکز به یاری کادر درمانی مجرب و متخصص و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن خدمات تخصصی زیادی چون شنوایی سنجی، آزمون های الکتروفیزیولوژیک، آنالیز وزوز گوش، سرگیجه، تجویز سمعک و ارزیابی های پایه و تکمیلی شنوایی بچه ها و بزرگسالان را ارائه می نماید.

شنوایی و سمعک

بخش ویژه ای از خدمات و محصولات کلینیک شنوایی سنجی و سمعک نیک آوا مربوط به ارائه خدمات و محصولات مربوط به انواع سمعک می گردد. این مرکز جزو چند کلینیک پیشرفته ایران در ساخت انواع سمعک نامرئی است و در این حوزه 6 ویژگی برجسته دارد که رضایت مشتریان را در پی داشته است.

  1. تجویز سمعک مناسب: تشخیص اینکه چه سمعکی مناسب افراد کم شنوا باشد کار ساده ای نیست و احتیاج به تخصص دارد. متخصصان شنوایی با مدرک دکترای شنوایی شناسی در نیک آوا برترین ها را برای شما تجویز می نمایند.
  2. انتخاب سمعک مناسب: مدل های مختلفی از سمعک وجود دارد که بسته به تجویز پزشک، احتیاج و قیمت آنها می توانید مدل مناسب را خریداری کنید. اما تنوع مدل های موجود در بازار زیاد بوده و ممکن است دچار سردرگمی شوید. شاید ندانید سمعک نامرئی یا سمعک هوشمند چیست یا چرا سمعک زیمنس یکی از برترین مدل های بازار است. نیک آوا به شماه مشاوره صادقانه می دهد.
  3. برترین قیمت سمعک: هنگام خرید موضوع قیمت یکی از موارد معین نماینده است. در نیک آوا می توانید برترین و پیشرفته ترین سمعک ها را با کیفیت بالا و برترین خدمات پس از فروش سفارش دهید. به اسم مثلا می توانید برترین قیمت سمعک زیمنس و قیمت سمعک نامرئی را در نیک آوا پیدا کنید.
  4. راهنمای خرید سمعک: نیک آوا کوشش می نماید برای احتیاجها مختلف راهنمای خرید سمعک را به صورت دقیق ارائه کند تا بتوانید براساس بودجه و احتیاج خود برترین مدل را انتخاب کنید.
  5. بیمه سمعک: یکی از موارد بسیار مهمی که به آن توجه شده بیمه سمعک است. به همین خاطر برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای لحاظ شده و تمامی مدارک مورد احتیاج بدون هرگونه اضافی به مراجعه نمایندگان تحویل داده می گردد.
  6. ضمانت سمعک: از آنجایی که نیک آو هیچ وقت نمی خواهد اعتبارش زیر سوال برود و کوشش می نماید برترین صدا را به شما هدیه دهد، تمام محصولات و سمعک های خود را با ضمانت نامه معتبر و به شرط اصلی بودن به فروش می رساند.

برترین برندهای سمعک در دنیا

برای راحتی شما هنگام خرید سمعک، در نظر داریم به چند نمونه از برترین برندهای سمعک اشاره کنیم که در شنوایی سنجی نیک آوا وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت از بین آنها مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

سمعک فوناک

سمعک فوناک phonak یک برند سوئیسی است که با شعار زندگی در جریان است به طراحی سمعک های مختلف می پردازد. هدف اصلی این برند یاری به افراد ناشنوا و کم شنوا است و سعی دارد برترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد.

سمعک نامرئی

اگر در پی سمعکی هستید که هیچ کسی متوجه وجود آن نباشد، می توانید از سمعک نامرئی بهره ببرید. این نوع سمعک می تواند صدایی کاملا طبیعی ایجاد کند و شما حتی در حین صحبت کردن با تلفن مسئله ای نداشته باشید.

سمعک اتیکن

سمعک اتیکن دانمارک یکی از بزرگترین و قدیمی ترین برندها در صنعت شنوایی است. این برند منابع مختلفی دارد و در نتیجه کیفیت بسیار عالی را در سمعک های خود به نمایش می گذارند. سمعک های این برند دوام و مقاومت بسیار خوبی در برابر گرد و غبار دارند و می توانند وزوز گوش را سرکوب نمایند.

سمعک زیمنس

کلینیک سمعک نیک آوا به اسم نمایندگی زیمنس در ایران فعالیت دارد و یک برند آلمانی معتبر در صنعت شنوایی است و سمعک های آن دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. سمعک زیمنس آلمان دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش است و با تمام بیمه ها همکاری دارد. این برند مدل های مختلفی دارد و در هر یک از آنها، از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می گردد.

سمعک ویدکس

سمعک ویدکس در حقیقت یک برند دانمارکی است که در سال 1956 تاسیس شده است. این برند دارای مدل های مختلفی مانند سمعک نامرئی، سمعک داخل گوش و سمعک پشت گوش است. معمولا سمعک ویدکس با سبک های مختلفی ساخته می گردد که کیفیت بسیار خوبی دارد.

سمعک یونیترون

سمعک یونیترون به وسیله یک کمپانی کانادایی تاسیس شده است و یک شرکت با سمعک های خلاق با کادر مجرب و متخصص است. سمعک یونیترون دارای قابلیت افزایش کیفیت گفتار است و سرعت پردازشی به مقدار 36 درصد بیشتر از سایر برندها دارد.

سمعک استارکی

هدف سمعک استارکی فراتر از شنیدن صداها است. هدف اصلی این برند این است که افراد کم شنوا بتوانند به راحتی با مردم ارتباط برقرار نمایند. این برند آمریکایی یکی از بزرگترین تولیدنمایندگان سمعک در صنعت شنوایی در دنیا است.

اگر قصد خرید سمعک دارید، کلینیک شنوایی سنجی و سمعک نیک آوا شرایط فروش فوق العاده ای را با تسهیلات ویژه در نظر گرفته است. فرصت را از دست ندهید!

تست شنوایی سنجی در نیک آوا

در صورتی که معاینه و تحلیل درستی شکل نگیرید ممکن است فرد مراجعه نماینده با تشخیص اشتباه در آینده دچار مشکل گردد. بنابراین باید تست شنوایی سنجی را خیلی جدی بگیرید. به همین علت کلینیک شنوایی سنجی نیک آوا به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با حضور متخصصان ماهر و به یاری دستگاه های پیشرفته آنالیز می نماید که شرایط شنوایی شما در چه سطحی قرار گرفته است و آیا به سمعک احتیاج دارید یا خیر.

خدمات شنوایی سنجی و سمعک ویژه بچه ها

لزوما این تصور که مسائل شنوایی و تجویز سمعک ویژه افراد سالخوره است، تفکر درستی نیست و حتما باید بچه ها خود را در زمان بندی های تعیین برای شنوایی سنجی و چکاپ نزد پزشکان متخصص ببرید. کلینیک نیک آوا بخش ویژه ای را برای خدمات ویژه بچه ها قرار داده است که می توانید برترین خدمات را دریافت کنید.

صدا، طعم زندگی است، با نیک آوا آن را بچشید.

منبع: هفت گنج
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63071

به "معرفی کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک آوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک آوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید