گوشی تاشو سامسونگ در مرز خطر گام بر می دارد ، یک قدم اشتباه دیگر به ضرر کل محصولات غول فناوری کره خواهد بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گوشی تاشو سامسونگ با یک شکست جدی رو به رو شد و در نخستین عرضه آزمایشی خود عملکردی به شدت ناامید کننده را به نمایش گذاشت.اکنون این برند کره ای چه شرایطی دارد؟

گوشی تاشو سامسونگ در مرز خطر گام بر می دارد ، یک قدم اشتباه دیگر به ضرر کل محصولات غول فناوری کره خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با وجود همه تبلیغات شرکت سامسونگ، گوشی تاشو این شرکت پیروز نشد انتظارات افراد را براورده کند و با شکستی جدی رو به رو شد. این گوشی دچار شکستگی صفحه و دیگر مسائلی شد که راستا این پیشرفت انقلابی را به سرعت مسدود کرد.

تقریبا چهار هفته از معرفی گوشی تاشو سامسونگ به خبرنگاران و ارائه نسخه های آزمایشی به آنان و سپس بروز مسائل جدی در خصوص این گوشی ها می گذرد. اما با شکست سامسونگ بین کاربران، نه تنها معرفی این گوشی به بازارهای جهانی معوق شد، بلکه به نظر می رسد شرکت سامونگ کاری بسیار سخت برای اصلاح عیوب گوشی خود در پیش دارد.

این در حالی است که سخنگوی سامسونگ اعلام نموده این شرکت میخواهد تاریخ عرضه را طی هفته های آینده اعلام کند. اما بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری در این خصوص تردیدهایی جدی دارند و معتقدند اگر سامسونگ میخواهد اطمینان حاصل کند که گوشی جدید بدون مشکل وارد بازار می گردد باید زمان و منابع قابل توجهی را صرف باز طراحی گوشی تاشو خود کند.

شاید تصور کنید تنها مشکل سامسونگ در این راستا مسئله همین محصول خاص است. اما جالب است بدانید مشکل فراتر از این ها است و اگر سامسونگ برای بار دوم در خصوص گوشی های خود شکست بخورد با مسئله ای جدی تر یعنی زیر سوال رفتن کل اعتبار خود رو به رو می گردد.

ماریبل لوپز، تحلیلگر اقتصاد و فناوری در این خصوص می گوید: اگر سامسونگ با نسخه دوم نیز مشکل داشته باشد، سامسونگ و تمام فروشندگان این شرکت آسیب هایی جدی خواهند دید و ممکن است ارائه محصول بعدی این شرکت حداقل با یک سال تاخیر همراه گردد.

از سوی دیگر سامسونگ حتی هم اکنون نیز در جلب اعتماد مجدد مخاطبان خود در راستای سخت و سخت قرار گرفته است و به راحتی نمی تواند از پس حل این موضوع بربیاید. قیمت گلکسی تاشو سامسونگ نیز یک مسئله دیگر است. درواقع تعیین نیست ایا مخاطبان حاضرند بابت این گوشی درست مثل نسخه ای که هنوز تعیین نشده بود ایراد دارد هزینه نمایند یا خیر.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7838

به "گوشی تاشو سامسونگ در مرز خطر گام بر می دارد ، یک قدم اشتباه دیگر به ضرر کل محصولات غول فناوری کره خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو سامسونگ در مرز خطر گام بر می دارد ، یک قدم اشتباه دیگر به ضرر کل محصولات غول فناوری کره خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید